1.série SGA v CZ
30. 5. 2009
01. díl - Povstání I. | |
Daniel Jackson objevuje adresu ztraceného města Antiků - Atlantis. V SGC je připravena expedice, která má za úkol město prozkoumat, avšak energie vystačí pouze na cestu tam, takže se nemusí již vrátit zpět. Po příchodu naleznou město Atlantis, které je ale zcela opuštěné a pod hladinou moře. Energie města vystačí jen pár dní a až dojde, bude celé město zatopeno vodou... |
02. díl - Povstání II. | |
Výprava, která se vydala hledat nový zdroj energie (ZPM), je napadena Wraithy - nepřítelem Antiků, kteří se živí energií lidí. Několik členů výpravy je uneseno. Při jejich záchraně je však Wraithská královna zabita, ale ostatní Wraithové se probouzejí a začínají pustošit galaxii... |
03. díl - Hra na schovávanou | |
Dr. Beckett objeví způsob, jak aktivovat gen Antiků u lidí, kteří jej nemají. McKay se k tomuto pokusu přihlásí kvůli osobnímu štítu, který našel. Po jeho spuštění se stává McKay nezranitelným, avšak když se chce najíst nebo napít, nápoj stéká po štítu dolů a McKay jej nemůže vypnout... |
04. díl - 38 minut | |
Puddle jumper se vrácí zpět na Atlantis, ale při průletu Hvězdnou bránou se zastaví, protože se část motoru zaseknula o okraj brány. Loď je tedy napůl v červí díře a zbývá 38 minut než se brána uzavře a lod i s cestujícími se rozpůlí... |
05. díl - Podezření | |
Tým majora Shepparda se vrací zpět na Atlantis - byl opět přepaden Wraithy. Je to již po páté, co byli napadeni a dr. Weirová se domnívá, že na Atlantis je špech, který Wraithy informuje... |
06. díl - Konec dětství | |
Při průzkumu planety M7G-677 musí puddle jumper nouzově přistát, jelikož přestane fungovat ovládání. McKay zjišťuje, že to způsobilo silné elekromagnetické pole. Vydávají se tedy co nejrychleji k Bráně, aby se vrátili na Atlantis. Cestou však nalézají skupinu lidí, kterým není více než 24 let a ZPM, které napájí generátor elektromagnetického pole... |
07. díl - Pramen otravy | |
Lidé z Atlantis narazili na poměrně vyspělou planetu Hoph. Místní obyvatelé se zde již po desetiletí snaží vytvořit přípravek, který má Wraithům znemožnit vysávání energie z lidí... |
08. díl - V podzemí | |
Jelikož na Atlantis dochází jídlo, vydává se Sheppardův tým na planetu Genii, jejíž obyvatelé jsou zemdědělci. Avšak po příchodu se zjistí, že místní obyvatelé si na zemdědělce jen hráli a tajně v podzemí vyvíjeli atomovou bombu, kterou mají v úmyslu umístit do lodí Wraithů... |
09. díl - Domov | |
Sheppard se svým týmem objevuje planetu, při jejímž povrchu se nachází mlha s velkým množstvím energie. Díky této energii je možné otevřít červí díru zpět na Zemi, ale nejprve musí být přemístěn krystal z ovládacího panelu na Atlantis, který cestu do jiné galaxie umožňuje... |
10. díl - Bouře | |
K Atlantis se blíží bouře, která zaujímá 20% povrchu planety a vznikla spojením několika hurikánů. McKay zjišťuje podle antické databáze, že se bouře objevuje každých 20 - 30 let a město před ní chránil ochranný štít, který však nyní nefunguje. Začíná evakuace města, ale McKay přichází s plánem na záchranu města... |
11. díl - Oko | |
Záchranný plán se nedaří uskutečnít, protože město Atlantis bylo přepadeno lidmi z planety Genie. Ti žádají léky a výbušniny C-4. Štít není stále zprovozněn a bouře udeří do hodiny na Atlantis v plné síle... |
12. díl - Všemu navzdory | |
Ve sluneční soustavě, kde se nachází Atlantis, je nalezen antický obranný satelit, který bránil Atlantis před Wraithy a je zřejmě poškozený. U satelitu však puddle jumper zachytí nouzový signál, která vychází z povrchu blízké planety a je wrathského původu... |
13. díl - Horká zóna | |
Když McKay, Zelenka a Ford kontrolují město po bouři, zaslechnou radiové volání o pomoc. V blízké chodbě narazí na mrtvého Wagnera a Johnsonovou. Ta brzy rovněž umírá. Vše nasvědčuje tomu, že se smrtelná nákaza rozšiřuje z poničené laboratoře... |
14. díl - Útočiště | |
Puddle jumper je pod útokem Wraithů, a tak se snaží dostat k Hvězdné bráne na povrchu planety. Wraithové jsou však náhle zničeni výbojem, který vychází z povrchu planety. Na planetě naleznou primitivní civilizaci, která nemá o Wraithech ani jejich útocích žádné tušení... |
15. díl - Dříve než usnu | |
Při průzkumu města je nalezena žena ve stázi. Po jejím probuzení dr. Beckett zjišťuje, že je to 10 000 let stará dr. Weirová a že vlastní 5 adres světů, na nichž by se měly nacházet antické zdroje energie ZPM... |
16. díl - Bratrstvo | |
Sheppardův tým se vydává na jednu z planet, na níchž má být ukryto ZPM. Antický energetický zdroj byl střežen Bratrstvem, které však bylo vyvražděno Wraithy. Jedinou možností, jak ZPM získat, je najít 9 kamenů, které při spojení vytvoří mapu, na níž má být úkryt ZPM vyznačen... |
17. díl - Dopisy z Pegasu | |
Dr. McKay přichází na způsob, jak zaslat nové informace a poznatky z galaxie Pegasus na Zemi. Chce pomocí všech naquadahových generátorů otevřít červí díru po dobu 1,3 sekundy na Zemi a vyslat komprimovanou zprávu, kterou by na Zemi měli být schopni dešifrovat... |